17.6.17

ΜΙΑ ΔΟΣΗ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΘΑΡΡΟΣ ΚΙ ΟΣΟ ΠΑΡΕΙ ΝΤΡΟΠΙΑΣΤΙΚΗ ΓΕΝΝΑΙΟΤΗΤΑ

Έσπασε το βραχιόλι μου σήμερα. Έσπασε κι οι χάντρες σκόρπισαν παντού: στο κρεβάτι, πάνω μου, στο πάτωμα... 
Τις μάζεψα, τις έβαλα σε μια άκρη και σκέφτηκα "θα είναι εκεί, για να το ξαναφτιάξω αργότερα". 
Και μετά σκέφτηκα "μήπως τελικά να χρησιμοποιούσα τις χάντρες για να φτιάξω κάτι άλλο, όπως ένα αλλιώτικο βραχιόλι ή σκουλαρίκια, ξέρω γω;"...
Και μετά θυμήθηκα ότι έχω γράψει κάποιες φορές για τις αλλαγές και μπήκα να γράψω αυτή την ανάρτηση. 


Και θα μου πεις "σιγά την αλλαγή, ένα βραχιόλι είναι...". Κι έχεις τα δίκια σου. Μικρή η αλλαγή. Ευκολοχώνευτη. Δεν έγινε και τίποτα...
Ο συνειρμός μου δε με άφησε σε ησυχία παρόλα αυτά και σκέφτηκα την αλλαγή δουλειάς ή σπιτιού ή πόλης ή χώρας... Θα 'ταν μια μικρή αλλαγή και πάλι; Και τι κάνεις σε μια μεγάλη αλλαγή; 
Νομίζω ότι αρχικά πρέπει να μαζέψεις τα κομμάτια σου, που μπορεί να απλώθηκαν εδώ κι εκεί -σαν τις χάντρες από σπασμένο βραχιόλι- ή μπορεί να τα άπλωσες εσύ, δανεικά, γιατί δεν τα χρειαζόσουν όλα. 
Μετά, νομίζω ότι πρέπει να κάνεις επαναφορά, restart σε απλά ελληνικά, να επανεφεύρεις τον εαυτό σου, να ποντάρεις στην αξιοπρέπεια και τη δύναμή σου και να αναπρογραμματίσεις. Κι αυτό είναι και το δύσκολο του θέματος... 


Στην τελική, βέβαια, όλα δύσκολα είναι, δύσκολα μέχρι αποδείξεως του εναντίου.

Και κάπως έτσι θυμήθηκα κάτι που 'χα διαβάσει εδώ και καιρό και δυστυχώς δε θυμάμαι πού, αλλά θα το βάλω σε εισαγωγικά όπως και να 'χει.. "Μερικές φορές το μόνο που χρειάζεσαι είναι είκοσι δευτερόλεπτα παράλογου θάρρους, κυριολεκτικά, μόνο είκοσι δευτερόλεπτα ντροπιαστικής γενναιότητας". Παράλογο θάρρος ή ντροπιαστική γενναιότητα, για να έρθει το αναπάντεχο και το διαφορετικό.


Δεν ξέρω αν μάζεψα όλες τις χάντρες, χωρίς καμιά παράλειψη. Πολύ πιθανό να ρουφήξει κάποιες η ηλεκτρική μου την επόμενη φορά που θα σκουπίσω. Ξέρω όμως ότι μόνο κάποιες χάντρες έμειναν από το σπασμένο μου βραχιόλι και μπορεί να βγει κάτι ωραίο και ταιριαστό. Διαφορετικό μεν, ταιριαστό δε! Μπορεί και όχι... 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου