5.10.12

"Ή ΣΤΡΑΒΟΣ ΕΙΝ’ Ο ΓΙΑΛΟΣ Ή ΣΤΡΑΒΑ ΑΡΜΕΝΙΖΟΥΜΕ"

Αγαπητέ μεγάλε*,

Ξέρεις κάτι; Δε με νοιάζει η εμπειρία σου. Δεν έχει να μου προσφέρει τίποτα, γιατί -όπως το λες κι εσύ χωρίς να το καταλαβαίνεις- είναι δική σου. Έζησες στη ζωή σου πράγματα, που τώρα έχουν γίνει εμπειρίες, τις οποίες μπορείς να χρησιμοποιήσεις στις επιλογές σου. Αλλά ΕΣΥ τα έζησες. Δική ΣΟΥ εμπειρία έχουν γίνει. Στις δικές ΣΟΥ επιλογές τα χρησιμοποίησες και μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις. Και μέχρι ένα σημείο επηρέασαν κι εμένα.
Αλλά δεν μπορώ να καταλάβω… Γιατί θα έπρεπε η δική σου εμπειρία να με αφορά; Γιατί θα έπρεπε να αφορά τις επιλογές μου;
Και ξέρεις και κάτι ακόμα; Δε με νοιάζει αν θα εγκλωβιστώ σε μια κατάσταση κάποια στιγμή στο μέλλον. Δηλαδή, σε άλλη περίπτωση μπορεί και να με ένοιαζε. Αλλά τώρα δε με νοιάζει. Και ξέρεις γιατί; Γιατί είμαι ήδη εγκλωβισμένη σε μια κατάσταση! Αν το δεις λογικά, το να εγκλωβιστώ, ενώ είμαι ήδη εγκλωβισμένη, είναι λίγο inception… σαν την ταινία… δε νομίζεις;
Και να σου πω και κάτι τελευταίο; Έχω ένα πτυχίο Πανεπιστημίου, ξέρω δύο ξένες γλώσσες, ξέρω να χειρίζομαι υπολογιστή και να παίζω μουσική. Και δεν μπορώ να τα κάνω τίποτα όλα αυτά! Το βλέπεις; Δεν μπορούν να μου προσφέρουν ζωή! Το βλέπεις; Δε φτάνουν! Το βλέπεις; Μ’ ακούς;
Μη μου μιλάς για εγκλωβισμούς κι αδιέξοδα, λοιπόν. Και κράτα τις εμπειρίες σου για τον εαυτό σου! Γιατί εσύ μπορεί να μην τα είχες όλα αυτά που επέλεξες συνειδητά ή ασυνείδητα για μένα, αλλά παρόλα αυτά επέλεξες και κατάφερες να αποκτήσεις τις δικές σου εμπειρίες κι όχι να τις πάρεις έτοιμες.

Εδώ θα έπρεπε να υπήρχε μια αποφώνηση…
…αλλά δε χρειάζεται.


Επίσης…

Διαπίστωση: ξέφυγα λίγο σήμερα.

Απλά, διάβασα διάφορα τελευταία (όπως αυτό εδώ ή αυτό εδώ ή αυτό εδώ), άκουσα και συζήτησα διάφορα τελευταία, οπότε συγχωρήστε με!

Αναδιατύπωση της διαπίστωσης: το ξανασκέφτηκα. Μπορεί και να ξέφυγα λίγο σήμερα… Αλλά, μπορεί και όχι… Μπορεί να ‘ναι ο γιαλός στραβός, αλλά ακόμα κι αν είναι, δεν έχω την εμπειρία να το καταλάβω.




*μπορεί ο καθένας να βάλει όποιον θέλει εδώ. Υπάρχει μόνο ηλικιακό όριο: 35-75 ετών (σήμερα και κατά προσέγγιση πάντα… ας πούμε με μια μικρή απόκλιση… εξάλλου 5 πάνω, 5 κάτω μικρή σημασία έχει…).


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου