12.3.13

"ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΗ ΤΩΡΑ"

Πήγα στην Ελεωνόρα Ζουγανέλη, τις προάλλες! Θα μου πεις, τι σε νοιάζει βέβαια και θα ‘χεις και δίκιο, αλλά ήθελα μια εισαγωγή και δεν είχα κάποια καλύτερη ιδέα…
Πήγα, λοιπόν, κι εκτός από τραγούδια έλεγε κι ιστορίες! Μου αρέσουν οι ιστορίες! Είπε κάτι για τη μετακόμιση που μου άρεσε και μ’ έβαλε σε σκέψεις. Της ζήτησα να το γράψει κάπου, αλλά δεν το ‘κανε. Ή τουλάχιστον δεν το ‘κανε ακόμα. Οπότε, λέω να βασιστώ σ’ αυτά που θυμάμαι…
Κι η μετακόμιση, λέει, είναι μια αλλαγή. Έχει μια ολόκληρη διαδικασία ανακατανομής πίσω της. Έχω ξαναπεί νομίζω τη γνώμη μου περί αλλαγής, αλλά τότε δεν είχα πάει ακόμα στη Ζουγανέλη για να την ακούσω να την παρομοιάζει με μετακόμιση, οπότε λέω να κινηθώ συμπληρωματικά…

Μετακόμιση σημαίνει αλλαγή και ανακατανομή.

Και μετακόμιση σημαίνει κούτες παντού…

…κούτες μ’ αυτά που είναι σημαντικά και τα παίρνεις μαζί σου στο νέο σου σπίτι. Είναι όλα όσα θες πολύ να είναι κομμάτι της νέας σου ζωής.
…κούτες μ’ αυτά που θες να πετάξεις. Τα σκουπίδια που δε χρειάζεσαι πια, αλλά δεν μπορεί και κανείς άλλος να χρησιμοποιήσει.
…κούτες μ’ αυτά που θες ν’ αφήσεις πίσω σου. Είναι όλα όσα δε χρειάζεσαι πια, αλλά κάποιος άλλος μπορεί και να τα βρει χρήσιμα, οπότε δεν τα πετάς.
…κούτες μ’ αυτά που θες να μείνουν δικά σου. Είναι όλα όσα μπορεί να μη σου είναι χρήσιμα, αλλά θες να υπάρχουν κάπου κοντά σου, γιατί κρύβουν ιστορίες για σένα. Αυτά θα τα καταχωνιάσεις σε μια αποθήκη, έτσι ώστε όποτε και αν θελήσεις, να μπορείς να τα ψαχουλέψεις καμιά φορά.



Τελικά, αν τα χωρίσεις σε κούτες, η μετακόμιση δεν είναι και τόσο χαώδης… ε;

Τελικά, αν χωρίσεις σε κούτες όλα όσα έχεις, όταν χρειαστεί ή όταν θελήσεις να κάνεις μια αλλαγή, η αλλαγή δεν είναι και τόσο χαώδης… ή τουλάχιστον εμένα μου φαίνεται έτσι... τι λες; 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου