11.7.13

ΘΑ ΠΕΡΝΑΩ ΚΑΛΑ... ΚΙ ΕΠΕΤΕΙΑΚΑ!

Θα περνάω καλά κι αμαρτίες θα κάνω σου τ’ ορκίζομαιαιαι… να να να να να να να να να να να να να να να ναααα! 


Όπα. Όπα! Όχι αυτό που χορεύεις και σου χτυπάνε παλαμάκια. Όχι αυτό το «Όπα»… Το άλλο, το «Μπάστα!» (όχι, όχι Σάσα…), το «Περίμενε!» τέλος πάντων…

Πού τα ‘μαθα εγώ αυτά;
Χμ… κάτσε να σκεφτώ…
Α ναι! Σε μια παρέα! Δεν ξέρω αν είναι κανονική παρέα όμως… Αμφιταλαντεύομαι…

Λες να μπορείς να με βοηθήσεις να καταλήξω;


Κοίτα… Βγήκαμε, για παράδειγμα, τις προάλλες και δεν είχε κανείς ίντερνετ στο κινητό του για να κάνουμε check in. Σκέψου! Δεν ήξεραν οι φίλοι μας πού ήμασταν! Να μας ψάχνει κανείς και να μην μπορεί να μας βρει, δηλαδή!
Το χειρότερο, βέβαια, ξέρεις ποιο ήταν;
Ότι ήμασταν έξω και δεν το σκεφτήκαμε καν αυτό για το check in! Δε σκεφτήκαμε καν ότι υπήρχε τόσος κόσμος που έπρεπε να ενημερωθεί! Αφού δε μας πήγε στο μυαλό ούτε να ζητήσουμε ένα wi-fi από το μαγαζί! Κάτι!
Επίσης, μια άλλη φορά που είχαμε μαζευτεί σ’ ένα σπίτι, ενώ είχαμε υπολογιστή (δύο υπολογιστές για την ακρίβεια) ξεχαστήκαμε με την κουβέντα και δεν ανέβασε κανείς απ’ όλους μας ένα status να πει «Περνάω τέλεια» - μαζί με τους… Δε μας πήγε καν στο μυαλό! Νομίζω ήταν η φορά που παίζαμε Όνομα-Ζώο-Φυτό-Πράγμα και είχαμε μια διαφωνία σχετικά με το αν ο θανατοφάγος είναι επάγγελμα ή όχι (εγώ τον μέτρησα το βαθμό κι ας μην είπα τίποτα).

Για να μην τρομάξεις και βιαστείς να βγάλεις συμπεράσματα, λέγοντας ότι δεν είμαστε κανονική παρέα και δεν είναι τρόπος επικοινωνίας αυτός ή ότι δεν είμαστε κοινωνικοί, αφού αφήνουμε τόσο κόσμο στην άγνοια, έχω να σου πω ότι είναι και φορές που γινόμαστε κανονική παρέα. Ναι! Μαζευόμαστε, για παράδειγμα, δυο τρία άτομα με τους υπολογιστές μας κι ο καθένας κάθεται στο δικό του υπολογιστή στο ίντερνετ ή παίζει κάποιο παιχνίδι στο ίντερνετ πάλι (έχουμε wi-fi). Α! Α! Μια άλλη φορά είχαμε κάτσει μισοί σ' ένα δωμάτιο και μισοί σ' άλλο και σχολιάζαμε κάτω από ένα βίντεο στο facebook! Καλό κι αυτό! Ε;

Κατέληξες εσύ κάπου;

Γιατί εγώ δεν είμαι καλά! Νομίζω ότι έχω αρχίσει να γίνομαι αντικοινωνική και σνομπ… Έχω πρόβλημα… Περνούσα καλύτερα εκείνες τις φορές που δεν ήμουν σε κανονική παρέα! Περνούσα καλύτερα εκείνες τις φορές που ο υπολογιστής ήταν μακριά ή κλειστός ή εκτελούσε χρέη ραδιοφώνου!

Πο πο! Πάρε τον Παπασωτηρίου να μου αλλάξει τα φάρμακα!! ΜΙΛΑΩ ΜΕ ΤΗ ΒΑΡΚΑ!!!



Αφιερωμένο στην Έφη (γιατί το ζήτησες και κάθε επιθυμία είναι πρόκληση)!

Αφιερωμένο και σε κάθε παρέα! 



Επίσης, θέλω να πω ένα ευχαριστώ για την παρέα σας ένα χρόνο τώρα στα "Απορημένα Παραμύθια" μου!  :) 

Ευχαριστώ!!

4 σχόλια:

  1. Πολλούς τέτοιους χρόνους να έχουμε και σ'ευχαριστούμε και εμείς για την παρέα που μας κρατάς! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εγω σας ευχαριστω ολους για εκεινο το βραδυ με τους θανατοφαγους....για ολα ΕΚΕΙΝΑ τα βραδια....και για οσα ΕΚΕΙΝΑΤΑΒΡΑΔΙΑ που θα ρθουν....φιλαρακο!!!και για οσα αρθρα θα ερχονται στην ωρα τους να μας ριχνουν μπεταντιν..να μας δινουν στοργη αγαπη και προδερμ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή