3.7.14

Η ΦΩΤΕΙΝΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ

"Κι αν δεν μπορείτε να δείτε τη φωτεινή πλευρά των πραγμάτων, αλλάξτε λάμπα!"

Κάπου το διάβασα* και σκέφτηκα... 

Τι φταίει που δεν μπορείς να δεις τη φωτεινή πλευρά των πραγμάτων; 
Έλα ντε! Χιλιάδες και χιλιάδες ερευνητές έχουν ψάξει για τους λόγους που συμβαίνει αυτό σε όλους σχεδόν τους ανθρώπους κατά καιρούς και δεν έχουν καταλήξει κάπου συγκεκριμένα. 

Εγώ νομίζω ότι είναι ένα μικρό άγχος που υπάρχει μέσα μου μερικές φορές και δεν ησυχάζει με τίποτα. Το ένα μικρό άγχος διαδέχεται ένα άλλο μικρό άγχος, οπότε καταλήγω να το έχω συνέχεια να με ακολουθεί. Κι όσο το έχω να με ακολουθεί, μου καίει τις λάμπες. Υπάρχουν κι άλλοι λόγοι για τις καμένες μου λάμπες, βέβαια. Όπως, ας πούμε, να μη γίνονται τα πράγματα όπως τα περιμένω ή όπως θα ήθελα, να ξεκινάω να κάνω κάτι και να μην το ολοκληρώνω, να έχω τα πράγματα με μια συγκεκριμένη σειρά στο μυαλό μου και αυτή η σειρά να μην ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα... Γενικά, μικρά εκνευριστικά πραγματάκια που είναι ικανά άλλοτε να σου σβήσουν το φως κι άλλοτε να σου σπάσουν τη λάμπα. 


Τι μπορείς να κάνεις όταν δεν μπορείς να δεις τη φωτεινή πλευρά των πραγμάτων; 
Έλα ντε! Θα επαναλάβω τα προηγούμενα... Χιλιάδες και χιλιάδες ερευνητές έχουν ψάξει τους τρόπους για να αντιμετωπίσει κανείς μια τέτοια κατάσταση και δεν έχουν καταλήξει κάπου συγκεκριμένα. 

Ξέρω, είναι εκνευριστικό να μην μπορείς να δεις τα θετικά σε μια κατάσταση. Το να ζουμάρεις στα αρνητικά και να κολλάει το ζουμ εκεί είναι άτιμο πράγμα. Σου μπλοκάρει τα συναισθήματα, την αύρα σου, τα τσάκρας (που θα 'λεγε κι η Καλλιόπη), ρε παιδί μου. 


Αλλά είναι λύση να σπάσεις τη φωτογραφική σου όταν κολλάει το ζουμ; 
Είναι λύση να αλλάξεις κατευθείαν τη λάμπα όταν δεν έχεις φως; 
Νομίζω ότι πρέπει να κάνεις μια επανεκκίνηση στη φωτογραφική σου και να δοκιμάσεις το διακόπτη, μήπως απλά δεν είχες ανάψει το φως κι έναν ακόμα διακόπτη στο σπίτι σου, γιατί μπορεί να είναι διακοπή ρεύματος. 


Αλλά, ναι. Αν αυτό δεν έχει αποτέλεσμα, η μόνη λύση για να μπορέσεις κάποια στιγμή να δεις ξανά τη φωτεινή πλευρά των πραγμάτων, είναι να αλλάξεις λάμπα. 

Κι όπου λάμπα, βάλε την άποψή σου, βάλε την κατάστασή σου, βάλε τα πιστεύω σου, βάλε τη νοοτροπία σου, βάλε τις συναναστροφές σου, βάλε το μεγάλο το κουτί κυρ Στέφανε! 




* @ChristinaHalkia.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου